Avatar billede rudi1234 Nybegynder
09. januar 2006 - 12:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kompetence-database

Jeg søger et system til at holde styr på (mange) medarbejderes kompetencer. Man skal kunne søge på hvem der har hvilke kompetencer (fx få listet alle medarbejdere der kan ASP, HTML og madpakesmørring).

Er der nogen der kender til Open Source-løsninger - eller evt. kommercielle løsninger (helst med demo-versioner)?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
10. januar 2006 - 19:57 #1
Desværre kender jeg ingen Open Source, men kontakt mig 'off list' på tbst [at] stofanet.dk, så har jeg måske en kommerciel du kan bruge. Jeg uddyber naturligvis i senere eventuelle mailkorrespondance ...
Avatar billede jck_true Nybegynder
11. januar 2006 - 13:32 #2
Kig på denne side
www.opensourcecms.com og kig under groupware i menuen
Avatar billede rudi1234 Nybegynder
11. januar 2006 - 13:51 #3
jck_true: Jeg har kigget lidt på, men kan ikke umiddelbart finde nogle systemer der har det i sig.
Avatar billede ffsoft Praktikant
11. januar 2006 - 16:34 #4
Det kan jeg snildt lave, uden det behøver at koste en bondegård.

tom@ffsoft.dk
Avatar billede ali.k Nybegynder
14. januar 2006 - 16:16 #5
Kan også lave den, hvis det er.

ali299 snabelA msn dot com
Avatar billede rudi1234 Nybegynder
14. januar 2006 - 22:08 #6
Hej med jer igen

Jeg er ikke interesseret i at få udviklet en side. Vil prøve at gøre det selv, men tak for interessen.

Mvh.
Martin
Avatar billede rudi1234 Nybegynder
14. januar 2006 - 22:08 #7
Lukker