Jeg er ikke helt sikker på at jeg ved hvor langt ned du vil have opdelt dine grupperinger. Jeg kan læse at du vil have "afdelinger" og "produkter" ind som "kategoriseringer", er det rigtig forstået?
Jeg har opdelt det som jeg skal, dvs. med de Kategoriseringer som jeg skal bruge, Men jeg får alle de enkelte dokumenter med dem har jeg ikke noget at bruge til.
Din oversigt inkluderer de enkelte dokumenter (dine indkøb), eller kan du ikke få tallene med i summeringen. Hvis du alligevel blot skal bruge summen, så kan du vel blot sørge for at de relevenat kategorier er lukket sammen, og så udskrive oversigten?!
du skal blot markere de rækker du ønsker at se i udskriften; kategorier og summeringer - INGEN dokumenter. Ctrl+P, og vælg at udskrive oversigten... Det burde virke!
Nu gjorde det også ! (Sikkert bare en Fejl 40) Kan jeg ikke få den til at summere på den sidste kategori og ikke også som nu at den også Afdeling2 har 25 licenser selv om at 20 er Office Pro 2003 og 5 er Server 2003.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.