Avatar billede thailand2006 Nybegynder
25. januar 2006 - 23:46 Der er 7 kommentarer

lån til at drive gæsthouse videre i thailand

Hej

Jeg søger en investor der vil låne mig 25,000 kr
til at drive mit gæsthouse videre i thailand
jeg er p.t hjemme i danmark for at arbejde lidt så jeg kan udbygge og købe strandgrunden over for gæsthuset, ja jeg kunne skrive side op og side ned om gæsthuset, men vil heller gøre det for den rette. Jeg håber at nogle er intresseret da jeg mener det er et super tilbud for den rette.
Er der nogle der har nogle spørgsmål så skriv eller ring 27663151
Avatar billede movingrok Nybegynder
26. januar 2006 - 00:13 #1
Hvorfor ikke gå i banken og låne de penge - så har du fuld kontrol over investeringen. Jeg synes at det lyder lidt tyndt.
Avatar billede thailand2006 Nybegynder
26. januar 2006 - 10:49 #2
det kan jeg ik, de siger bare at jeg kan sælge det.
det er sku mit et og alt og jeg har penge igen om 2-3 måneder
det har bare været et dårligt år her i thailand
Avatar billede japping Nybegynder
26. januar 2006 - 12:55 #3
Hvorfor mener du at de næste 2-3 måneder er bedre end de sidste 12 måneder tilsammen ?
Avatar billede thailand2006 Nybegynder
26. januar 2006 - 13:24 #4
ja turisterne er begyndt at vende tilbage til thailand
og så er jeg begyndt at arbejde som freelance oversætter så jeg får lidt penge på kistebunden igen, men alting tager jo lidt tid og det beløb jeg søger afhænger af investoren.
Avatar billede locturian Nybegynder
01. februar 2006 - 10:21 #5
Hvor er det henne i Thailand?
Avatar billede ninanip Novice
02. februar 2006 - 11:35 #6
Hej jeg er også nysgerrig omkring beliggenheden.
Du kan evt kontakte mig på mail moar@stormpaymember.com
Avatar billede hoeks Nybegynder
19. juni 2007 - 06:49 #7
Hvor ligger det og har du mere info du vil dele ?