Avatar billede d.kryger Praktikant
23. februar 2006 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Krav fra PBS

Hej eksperter.

Er der nogle at Jer der ved hvad man skrive i sin "Salgs- og leveringsbetingelser", når man sælger en ydelse via nettet?
Kunden får jo ikke en fyssisk vare!!

Hvad med fortrydelsesret mv?
Avatar billede locturian Nybegynder
23. februar 2006 - 15:19 #1
De mest nøjagtige informationer får du nok ved at henvende dig til PBS selv. Så undgår du at løbe med en halv vind herfra...
Avatar billede d.kryger Praktikant
23. februar 2006 - 16:27 #2
Ok, det gør jeg.
Lukker spm.
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. februar 2006 - 16:33 #3
ja reglerne er rimeligt firkantede, men PBS sender dig en checklist som skal være opfyldt for at du kan godkendes.