Avatar billede hammerhead Nybegynder
15. marts 2006 - 09:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes du mangler?

Hej.

Jeg har siden http://www.danfest.dk

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om i har nogle ideer til sidens indhold/udvikling.

I løbet af sommeren kommer der en del flere billeder op fra forskellige festivaler/koncerter.
Avatar billede farving Nybegynder
15. marts 2006 - 09:24 #1
ved første øjekast bliver man distriheret af den animation i toppen som kommer hver gang...

Vil kigge nærmere lidt senere
Avatar billede hammerhead Nybegynder
16. marts 2006 - 08:49 #2
ok, skulle jeg nøjes med animationen på forsiden, og på de øvrige sider have et fast billede i stedet?
Avatar billede jarl-g Nybegynder
16. marts 2006 - 18:15 #3
Lidt ufængende, :)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
21. april 2006 - 09:21 #4
Nå, det er vel på tid at lukke denne - er der nogen der vil have point?
Avatar billede kjeldb Nybegynder
30. april 2006 - 00:02 #5
Enten er det totalt CMS styret, eller en købt/gratis template der er brugt. Når der nu er tale om festivals, så burde designet være lidt mere festligt, for som portal er det for tamt.
Topbanneret er fint med foto transitions. Vær opmærksom på, at der med den nye IE opdatering skal klikkes to gange for at aktivere dette. Det er muligt at kode sig ud af det.
(multimediedesinger AK)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. maj 2006 - 13:50 #6
Takker for input - sidste chance for point!
Avatar billede farving Nybegynder
04. juli 2006 - 19:36 #7
et lidt sent svar, men lad os få lukket tråden
Avatar billede hammerhead Nybegynder
04. juli 2006 - 23:59 #8
Hermed gjort.