Avatar billede gamedennis Nybegynder
01. april 2006 - 18:49 Der er 4 kommentarer

Finder Der Programmer Som Skype?

Er der nogen der har links til GRATIS programmer lign. Skype. Meget gerne med PC-to-Phone funktioner.
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 19:24 #1
men skybe er ikke jo ikke gratis når man taler om pc to phone. der koster det jo penge

men hvis det er pc to pc så er det jo en anden snak

pc to phone
http://www.google.dk/search?hl=da&q=PC+to+Phone+%2Bdownload&meta=
Avatar billede stevenjensen Praktikant
02. april 2006 - 00:19 #2
Jeg kender et program hvor du kan snakke fra din com til en fastnet telefon gratis i 1 min. BEMÆRK : DU KAN RINGE TIL HELE VERDEN!

http://www.voipbuster.com/en/index.html

Jeg har det selv, det er kanon!
Avatar billede sharkman Nybegynder
02. april 2006 - 11:32 #3
Jeg bruger Callserve, når jeg er ude at rejse (www.callserve.com), det er også et gratis program. men man starter med at forud betale 50 eller 100 kr, der så fungerer som et slags taletidskort med samtalepriser på ned mod 30 øre i minuttet.
Avatar billede phillips Nybegynder
08. april 2006 - 10:36 #4
Jeg bruger netappel fra www.netappel.fr. Downloadsiden er på fransk, men programmet findes på engelsk. Det er muligvis et introduktionstilbud, men lige nu ringer jeg gratis til alle fastnettelefoner og kvaliteten er langt bedre end skype.