Avatar billede badmanden Nybegynder
05. april 2006 - 19:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ingen net efter formatering

Hej eksperter

Jeg har et problem jeg håber i kan hjælpe med
Jeg har lige formateret mine forældres computer, for at installere XP. Efter installeringen kan jeg ikke gå på nettet. Et ikon nederst på skrivebordet fortæller at forbindelsen er tilslutten, men den siger alligevel "siden kan ikke vises" Går jeg ind under enhedshåndtering står der spørgsmålstegn ud for Ethernet-controller
Multimedielydkort
PCI-inputenhed

Ham der i sin tid installerede 2000 på deres computer er har vist taget driver cd`en med, for jeg kan ikke finde nogen. Jeg har forsøgt på Dell`s hjemmeside, men kan ikke finde de rigtige driver (Hvis det altså er det som er galt)

Computeren er en Dell Dimension 4550

Kan i hjælpe??
Avatar billede badmanden Nybegynder
05. april 2006 - 19:27 #1
PS. Hvis jeg sætter antennen som de bruger til deres bærbare computer i kan den godt gå på nettet?
05. april 2006 - 21:40 #2
... det ER et ? om de rigtige driver(s)... Burde findes på Dell`s hjemmeside ...
Avatar billede badmanden Nybegynder
05. april 2006 - 22:06 #4
Når jeg trykker på "Hjælp mig med at vælge" skriver den bare Server error. Jeg har lidt svært ved at se hvilke af filerne jeg skal downloade
06. april 2006 - 15:49 #5
Hmmm... Det gør den også her...
Avatar billede badmanden Nybegynder
06. april 2006 - 21:05 #6
Jeg fandt de rigtige drivers på deres hjemmeside. Men man kan ikke ligefrem sige at de gør det nemt for en!
10. april 2006 - 22:08 #7
Hmmm... Did It Lykkedes ?
10. april 2006 - 22:08 #8
Ping...

(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede badmanden Nybegynder
13. april 2006 - 16:58 #9
Ja det lykkedes. Du får alle point. Havde jeg ikke været sikker på at det var drivere jeg manglede havde jeg nok ikke været villig til at bruge alt den tid på at gennemsøge Dells hjemmeside. >Tak for hjælpen
13. april 2006 - 17:27 #10
... takker for Point - Go' Påske...