Avatar billede script Nybegynder
18. april 2006 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med oscommerce

Hej

Jeg har en række problemer med oscommerce. Er der nogen der kender til oscommerce, som kan hjælpe.

1. Jeg kan ikke se billeder rigtigt. løsning, noget med stylesheet, men hvad.

2. Jeg tror at der mangler noget med session. Jeg synes ikke at teksten er lang nok i bunden. (eks fra anden oscommerce shop. http://www.jckimport.dk/shop/product_info.php?products_id=80&osCsid=460ccf5ab376dead1a75b24c923c43f6. det er det her jeg mangler &osCsid=46....)

3. kan ikke komme til checkout, tror måske at det hænger sammen med session.

4. hvordan kommer man det der login modul på

5. Har en error fejl i toppen, selv om at jeg mener at jeg har ændret rettigheder.

6. Kan man få dansk sprog modul, eller skal man selv oversætte.

siden hedder perfectdating.eu

Alle som kommer med løsninger, vil få point.

//Script
Avatar billede script Nybegynder
18. april 2006 - 21:08 #1
Avatar billede script Nybegynder
18. april 2006 - 21:11 #2
Lige et par ting mere.
7. Kan man få andre templates, og hvordan gør man det.
8. Den mappe der hedder ekstra, hvad bruges den til
Avatar billede script Nybegynder
19. april 2006 - 10:29 #3
Punkt 3 er ok nu
Avatar billede netpimp Nybegynder
22. april 2006 - 02:36 #4
http://perfectdating.eu/shop/ skal du vist lige have ændret nogle rettigheder, som den er i øjeblikket får jeg en 403 fejl meddelse.

Jeg er sikker på du vil kunne finde rigtig meget hjælp på http://www.openforum.dk
Avatar billede script Nybegynder
25. juni 2006 - 21:42 #5
Vi lukker og slukker