Avatar billede bootie Nybegynder
27. april 2006 - 15:49 Der er 1 løsning

Windows CE: Findes der en Registry Editor til x86 processoren?

Jeg har desperat brug for en Registry Editor til et x86 device der køre Windows CE 5.0

Af en eller anden årsag kan jeg ikke remote connecte til den med regedit.exe eller via den Windows CE Remote Registry Editor der følger med VS2005.

Nogen der kender en regedit jeg kan installere og køre direkte på devicet?

Eller måske kender til mit problem og kender en løsning? Devicet er tilsluttet netværket så jeg forsøger at connecte til dens IP adresse.
Avatar billede bootie Nybegynder
01. maj 2006 - 10:27 #1
Lukker igen.