Avatar billede dinkie Nybegynder
03. maj 2006 - 12:52 Der er 6 kommentarer

Router med indbygget AP

Hej Alle,

Jeg søger en router hvor der er indbygget Access Point - på "WAN" siden.. Altså jeg vil have en wireless router der kan tilgå WiFi lan x og så selv dele det ud på indersiden af router på sine RJ45 porte samt sin egen WiFi lan y..

Jeg ved godt at jeg bare kan købe en WiFi router og så smide et AP på en lan port - men vil helst have een device der kan det hele :)

/Dinkie
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2006 - 14:14 #1
Så tror ejg du skal ud i en modificeret udgave af linksys (har læst om at der er nogle alternative firmware som kan gøre et)
Avatar billede ierikk Nybegynder
03. maj 2006 - 14:34 #2
jeg har linksys
gå ind på en af IT butikkernes hjemmeside og du vil finde mange
Avatar billede dinkie Nybegynder
04. maj 2006 - 09:18 #3
kenp >> Hvis du har mulighed for at finde link til den information så vil det være kanon...

ierikk >> Det er ikke "bare" en linksys jeg vil ahve fat i.. Den skal kunne det jeg efterspørger..
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2006 - 09:20 #4
dinkie -> det er en linksys du skal bruge det må bare ikke være Version 5.

du kan finde alternativt firmware på www.sveasoft.com der er mange forskellige og der kan du så se hvilken du skal bruge.
Avatar billede dinkie Nybegynder
15. maj 2006 - 14:12 #5
Har kigget på den firmware fra sveasoft. Den kan meget :) - men bare ikke lige det som jeg efterspørger.. "Problemet" er jo at der kræves 2 radionet for at kunne gøre det - da den ene skal modtage og den anden skal sende.. Så helt i mål med dette er jeg ikke..
Avatar billede kenp Novice
15. maj 2006 - 14:22 #6
Hvad er det så du vil?