Avatar billede sorenstrom Nybegynder
05. maj 2006 - 09:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

View i Form

Jeg har et dokument hvor jeg gerne vil have vist alle response-dokumenter i et view i den form hvor hoveddokumentet er indlæst.

Hvem kan hjælpe mig?

Jeg har gennemgået de ca. 200 emner, hvor ordet "view" indgår, og kan desværre ikke finde noget, eller måske har jeg ikke kigget godtnok efter.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
05. maj 2006 - 09:50 #1
Du skal "embedde" et view på formen.

Dette view skal vis alle responses til alle hoveddokumenter. Første kolonne skal være kategoriseret f.eks. på $ref feltet. Desuden skal deet embedded view så kun vise en "single category" - nemlig hoveddokumentets UniqueID.
05. maj 2006 - 09:51 #2
Først opretter du et view, hvor første kolonne er kategoriseret på @Text($REF) og hvor du viser de responsedokumenter du har brug for. Dernæst bruger du dette view som embedded view på formen, hvor du i Show Single Category skriver @Text(@DocumentUniqueID. Så kan du for hvert hoveddokument se response-dokumenterne i det embeddede view.
05. maj 2006 - 10:12 #3
> Nå, Christian. Der fik vi samme tanke på samme tid...
Avatar billede cdelicht Nybegynder
05. maj 2006 - 10:14 #4
Ja, det er jo løsningen, så.... ;-)
Avatar billede sorenstrom Nybegynder
05. maj 2006 - 18:41 #5
Der er ikke et øje tørt. Tak for hjælpen.
/Søren