Avatar billede kickmedia Nybegynder
23. maj 2006 - 09:23 Der er 4 kommentarer

Investor søges

Vi søger en investor til at indgå i partnerskab, og dermed til at medfinansiere færdiggørelse af et software program med stort potentiale til servicebranchen.

Vi har selv investeret en del kr. samt ca. 1 år i udviklingen, men mangler lige det sidste for at få ro til færdiggørelsen af programmet.
Vi søger denne investor for netop at kunne få ro til at færdigegøre  projektet, og dermed slippe for at skulle udsætte det for at tage mindre opgaver ind, som bidrager til driftskapital...

Der forefindes projektbeskrivelse og budget for de næste 1½ år inkl. revisorerklæring m.m..

Projektet er færdigt og klar til salg medio sept. i år.

Der vil blive oprettet et nyt selskab (ApS, eller andet) til at drive dette program, hvor en evt. investor indgår som medejer.
Vi er int. i at frasælge ca. 25 - 45 % af rettighederne til det Danske marked.

Kapitalkrav til investor: kr. 350.000,- til 550.000,-

Alternative forslag er også velkommen, f.eks. hvis en ønsker at kautionere for en kassekredit, og derved opnå en del af medejerskabet...
Send gerne forslag, hvis du har nogle gode idéer til et evt. samarbejde.

Vi har selv salgsteam m.m. til at sælge programmet.

Har du fået lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte os for mere info.

Der vil ikke blive fremsendt materiale pr. mail.
Interesserede der kan dokumentere at de kan rejse den ønskede kapital, kan ved et personligt møde få yderligere oplysninger om projektet.

Kun seriøse henv. tak...
Avatar billede ronnieg Nybegynder
26. maj 2006 - 08:40 #1
Jeg vil meget gerne kontaktes på ronnie@sitevision.dk evt. mobil 20818704.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. maj 2006 - 03:04 #2
Hvordan kan du kontaktes?
Avatar billede kickmedia Nybegynder
29. maj 2006 - 08:53 #3
Hejsa.
Jeg kan kontaktes på følgende måde: damgaard@kickmedia.dk
eller 31 18 77 01

På forhånd tak...
Avatar billede jrxxx Nybegynder
09. november 2006 - 15:08 #4
Jeg vil gerne kontaktes, hvis der stadigvæk søges en investor.

Email: jr@copenhagen-consult.dk
Tlf: 30185139

Mvh. Jesper Røikjær