Avatar billede driis Nybegynder
12. juni 2006 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup af SQL Server Express

Inkluderer SQL Server 2005 Express ikke mulighed for automatisk at lave backup med et givet interval ?

Hvis ikke, findes der så nogle alternativer, der giver en pålidelig backupløsning til SQL Server 2005 Express ?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juni 2006 - 21:28 #1
hvis den mangler kan du saa ikke bare lave et lille script som du koerer
via windows scheduler ?
Avatar billede driis Nybegynder
12. juni 2006 - 21:37 #2
Jo - og det tror jeg også jeg gør hvis der ikke kommer andre forslag. Har blot ikke haft tid til at sætte mig så meget ind i Express versionen, at jeg ved om den mangler, eller jeg blot ikke umiddelbart kan finde den.
Avatar billede driis Nybegynder
15. oktober 2006 - 12:58 #3
Jeg havde helt glemt at dette spørgsmål var åbent.

Hvis nogen er interesserde, blev løsningen at lade et backup script blive kørt af en scheduled task.