Avatar billede jd-hansen Nybegynder
21. juni 2006 - 20:27 Der er 3 kommentarer

Erfaringer med Tangora

Jeg har fået et godt tilbud på Tangora cms system.

Er der nogle der har erfaringer med dette system?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
21. juni 2006 - 20:51 #1
Jeg har kun gode erfaringer med Tangora. Hvis der endelig opstår problemer er deres support også rigtig god.

Min eneste anke er, at det er for dyrt - selvom du har fået et godt tilbud!

Jeg har brugt det i 3 år som webmaster ved en af byretterne.

/ Claus
Avatar billede netsrac Nybegynder
21. juni 2006 - 22:34 #2
Jeg arbejder til daglig med konfiguration af Tangora, hos en af deres partnere. I mit tidligere arbejde har jeg arbejdet med mange forskellige CMS systemer, både open source og betalingssoftware.

Jeg er endnu ikke stødt på et system som er så hurtigt at konfigurere, indeholder så mange muligheder og hvor brugerne tilmed oplever systemet som legende let.
Avatar billede goose Nybegynder
21. juni 2006 - 22:50 #3
Hvad er et "godt tilbud" om jeg må være så fri at spørge?

/Goose