28. juni 2006 - 21:43Der er
2 kommentarer og 1 løsning
jeg tror at zonelalarm security suite blokerer msn ikoner
Hejsa Jeg kører med nyeste version af zonealarm security suite, og nyeste version af msn messenger.
Problemet er at når jeg sidder og chatter via msn og folk forsøger at sende emote-icons til mig, så vises de ikke... jeg kan heller ikk sende til dem. Jeg kan dog selv tydeligt se dem jeg forsøger at sende...
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
Prøv at gå Zonealarm, fanebladet Privacy, og eksperimenter lidt med indstillingerne der. Fjern evt alle restriktioner, og aktiver dem en efter en, og se hvilke en der driller
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.