Avatar billede zlog Nybegynder
25. juli 2006 - 09:42 Der er 3 kommentarer

Program til routing af internet trafik

Hej eksperter.

Er der nogen som kender til at program eller en metode til at route noget trafik hjemme fra mig af til mit job?
F.eks. hvis jeg ønsker at høre netradio - men der er spærret pga. overdrevet brug på jobbet - hvordan kan jeg køre netradio hjemme fra mig selv af, og så på én eller anden måde få det sendt her til mig på jobbet? Streamet på en åben port eller noget..
Nogen med nogen idéer?
Avatar billede leif Seniormester
25. juli 2006 - 09:58 #1
Et hvis det er lukket på arbejdet, så vil jeg anbefale dig at lade være med at snyde dig adgang til det. Det ville kun gøre at vi begrænsede brugerne endnu mere.
Avatar billede zlog Nybegynder
25. juli 2006 - 10:24 #2
To - jeg kunne bare åbne for det her i firmaet - det er eksperimentabelt som der er tid til her i ferieperioden. Så du kan bare begrænse alt hvad du vil ;o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2006 - 13:46 #3
Normalt gøres den slags via VPN. På denne måde kan du sikkert tilkoble din hjemme PC tl firmanetværket over internettet.