Avatar billede aljtse Nybegynder
16. august 2006 - 15:32 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Flash galleri

Hej alle

Jeg står og mangler et flashgalleri noget i retning af http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/ men der skal skrives en del beskrivelse til hver billede, enten på billedet eller ved siden af. Jeg skal bruge det til en modeside, og jeg har ingen flash programmeringserfaring, så det skal gerne være tekst el. xml styret, og rimelig enkelt at skifte billeder ud i.

Er der nogen der lige har set sådan et?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
16. august 2006 - 16:56 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2006 - 01:20 #2
Måske kan denne bruges, der skal nok laves lidt med at sætte den sammen med noget tekst på en måde. Det er ihvertfald et fedt galleri.

www.palmskov.com/photobox
Avatar billede rangerbs Nybegynder
21. august 2006 - 19:37 #3
nu ved jeg ikke om du har photoshop, men hvis du har kan du på 1min. lave noget lignende det her: http://www.jeppedk.1go.dk/flash-gallery/

Tog mig 30sek at lave..

Ved at gå op i "File -> Automate -> Web Photo Gallery" :o)

Hilsen Jeppe