Avatar billede pnofects Nybegynder
09. september 2006 - 18:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside vil ikke vises billeder

Hej eksperten.

Jeg har uploadet nogle billeder til min  hjemmeside, men de sidste billeder jeg har uploadet vil ikke blive vist korrekt. der er ikke noget billede, bare en hvid tom box med et lille kryds i det ene hjørne.

jeg bruger frontpage til at lave siden med. til upload bruger cute.ftp

se nederst på siden
http://www.smykkeskrinet.frac.dk/produkter.htm

håber er er en der kan hjælpe mig, da jeg gerne vil have billederne på hurtigst muligt ;)
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. september 2006 - 18:24 #1
du må ikke have ÆØÅ i filnavne og fjern alle mellemrum, erstat dem evt. med -
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2006 - 18:28 #2
Her vises alle billeder i FireFox, men ikke i Internet Explorer....
Avatar billede pnofects Nybegynder
09. september 2006 - 18:51 #3
michael giv et svar og du får point

.til mig selv dooh, hvor er jeg dum. Tak for hjælpen michael
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. september 2006 - 18:58 #4
svar