Avatar billede no_stress Nybegynder
17. oktober 2006 - 00:35 Der er 1 løsning

Synkronisering af sql server og pocket pc via webserver

Hej

Jeg er ved at undersøge hvilke muligheder der er for, at udveksle data mellem Pocket PC og MSSQL server 2005 via Internet Information server.

Det hele er skrevet i c# .net og databasen er mssql 2005 og mssql 2005 mobile.

Er der nogen der ved om der findes en standard komponent til ovenstående problemstilling?

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede no_stress Nybegynder
13. januar 2007 - 18:37 #1
lukker