Avatar billede hobbez Nybegynder
17. oktober 2006 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg adgang til krypterede filer efter crash?

Hej alle

Min harddisk (C-drev) stod af, men heldigvis havde jeg alle mine data liggende på en anden disk.

Desværre er en af folderne krypteret.

Er der en måde hvorpå jeg kan få adgang til disse data? Jeg kan se folderen, men Windows siger at den er tom (hvilket naturligvis skyldes at indholdet er krypteret).

Hvad gør jeg, når jeg ikke længere har det gamle C-drev intakt?

Ja, jeg burde have en komplet kopi af hele C-drevet, men det har jeg ikke, for jeg troede jo jeg var sikret ved at have data på to andre drev (som så var backup for hinanden).

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
17. oktober 2006 - 13:31 #1
Så lige jeg havde en kopi af C-drevet, fra før jeg oprettede den krypterede folder. Hjælper det?

/Rob
Avatar billede plx Nybegynder
17. oktober 2006 - 18:51 #2
Jeg undrer mig over Windows siger mappen er tom. Man kan nemlig godt se filerne i en krypteret mappe, selv om man ikke har krypteringsnøglen..

Hvis du får "adgang nægtet", når du går ind i mappen, så er det nok NTFS rettigheder. De kan nulstilles
Avatar billede hobbez Nybegynder
17. oktober 2006 - 20:53 #3
Jeg får Access Denied.

Hvad gør jeg så?

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
17. oktober 2006 - 21:02 #4
Fandt ud af det. Læg et svar, så du kan få point :o)

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. april 2008 - 02:17 #5
Nej? Så lukker jeg her.

/Rob