Avatar billede gejl Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:17 Der er 1 kommentar

Count() IP adresser hvor Time() er større end!

Jeg skal lave et kald til min mysql database hvor jeg skal liste alle unikke besøgende.

Jeg har valgt at definere en unik bruger:

1 unikt hit pr. dag pr. ip.

men hvordan får jeg skrevet det rigtige kald til min mysql?

Jeg har nedenstående kald, men den tæller ikke pr dag!

mysql_query("SELECT DISTINCT ip, id COUNT(id) AS antal FROM stats WHERE time > '$search_from_date' AND time < '$search_to_date' GROUP BY ip ORDER BY antal DESC, ip");
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. oktober 2006 - 17:58 #1
Til at starte med får du alle unikke besøg ved kaldet:
mysql_query("SELECT COUNT(id) AS antal FROM stats GROUP BY ip");

Så vil du gerne have where på og det burde være:
mysql_query("SELECT COUNT(id) AS antal FROM stats WHERE time > $search_from_date AND time < $search_to_date GROUP BY ip");