Avatar billede themosh Nybegynder
02. december 2006 - 11:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pris på webside?

Hejsa, Jeg har i lang tid søgt en partner som kunne lave webside delen af mit projekt. Da det ikke ser ud til at kunne lykkes kunne jeg godt tænke mig at vide hvad det ville koste hvis jeg skulle betale mig fra det.

For at kunne svare vil jeg prøve at beskrive hvad webside skal kunne og indeholde.

Det skal være et CMS system hvor jeg som administrator skal kunne rette i alt der har med indhold (tekst,billede,links og grafer) at gøre. Websiden skal indeholde et forum som er lidt speciel. Den skal være super nemt at bruge og brugerne skal kunne poste billeder/grafer/exel filer og så videre. Samtidig skal det ikke være en forum hvor alle bare kan skrive og snakke. Det skal være sådan at jeg eller andre kan svare som de eneste på sprøgsmål. Ydere mere skal websiden indeholde en historisk tidslinie hvor jeg som administrator kan plotte nye ting ind hele tiden eftersom jeg komme til dem.
Til sidst skal alt på siden være bygget op således at der kan søges på det hele i en god søgefunktion.
Derudover skal siden indeholde værktøjer til at registere brugernes hyppighed på siden.

Dette er meget kort, skal du have uddybet noget for at svare så skriv gerne ;)

Mvh christian
Avatar billede oergaard Nybegynder
02. december 2006 - 11:59 #1
Hej Christian, jeg ved ikke hvad det vil koste, men jeg har en kammerat der arbejder med den slags.

Prøv at gå ind på www.jptweb.dk, hvis det er noget for dig kan du kontakte dem for et tilbud.

//Oergaard
Avatar billede henninghabor Nybegynder
02. december 2006 - 12:02 #2
Hej themosh,

Jeg har ikke selv erfaring med det, men phpBB kan vist de fleste af de ting du søger: http://www.phpbb.com/.

Al kildekoden er lavet for dig og du kan selv rette udseendet til, så det kommer til at passe din smag.
Avatar billede lava Nybegynder
02. december 2006 - 21:39 #3
Jeg kan da godt hjælpe dig, har du en e-mail adresse

Lava
Avatar billede themosh Nybegynder
02. december 2006 - 21:44 #4
tordengok@hotmail.com bruges også som msn
Avatar billede trofo Nybegynder
05. december 2006 - 14:18 #5
Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Du kan se mine priser og referencer på www.trofo.dk
Avatar billede trophymanager Nybegynder
08. december 2006 - 11:33 #6
>trofo - prøv lige at se din side i firefox ;) ville måske være meget cool hvis man nu havde en webdesign biks at den var fed der.
Avatar billede themosh Nybegynder
08. december 2006 - 12:52 #7
Desvære svare hr trofo ikke på sine emails =(
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. december 2006 - 19:30 #8
Themosh: Min virksomhed leverer kvalitetssoftware løsninger og jeg er helt sikker på vi kan løse din opgave til din tilfredshed. Men vi skal bruge en nærmere specifikation af siden for det projekt du nænver der kan koste alt fra 30.000 til 150.000kr og sikkert også mere om du vil. Men hiv fat i mig og fortæl mig dine ideer, krav og muligheder så må vi se hvad vi kan finde ud af.

skriv på mail@mc-solutions.dk eller msn : ekimrebyc@hotmail.com , mere kontakt info på http://mc-solutions.dk
Avatar billede themosh Nybegynder
12. december 2006 - 21:38 #9
Glem det du, jeg er studerende og har bestemt ikke råd til den slags. Desuden har jeg fået flere tilbud der ligger fra 3000-5000kr og begge er fra profetionelle firmaere så du har skudt langt over!
Avatar billede oergaard Nybegynder
13. december 2006 - 07:28 #10
Themosh> jeg vil stadig anbefale dig at gå ind på den www.jptweb.dk og undersøge dem nærmere... :-)
Avatar billede marchwitz Nybegynder
19. december 2006 - 23:35 #11
Det du skal bruge kan du faktisk selv lave med PHPfusion:
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=464
Når jeg siger du selv kan, mener jeg bare at det er så nemt at selv jeg kan finde ud af det. Men kast et blik på det og vend tilbage.
Avatar billede themosh Nybegynder
13. juli 2007 - 10:55 #12
fandt ingen