Avatar billede retrixz Nybegynder
05. december 2006 - 13:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt design til ungnews.dk

Goddag Eksperter :)

Jeg er webdesigner og programmør for sitet: www.ungnews.dk

Jeg skal igang med et nyt design og layout. Jeg har tænkt en del over det.

Jeg vil gerne beholde 3 kolonne systemet som det ser ud nu. Og farverne rød og hvid, vil jeg også gerne arbejde videre med. Men konkret hvad jeg skal lave, har jeg ingen idé om.

Kreativitet, og gode idéer ønskes :)

Målgruppen er unge (15-20år)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. december 2006 - 13:36 #1
Hej.

Jeg synes den midterste kolonne virker lidt rodet, eller måske nærmere lidt ustruktureret. Tror måske det er den tynde røde kasse udenom der gør det.. ?

For siden generelt kan jeg godt lide lidt mere runde former, istedet for at alt er i kasser

Men ellers synes jeg siden er pæn. Godt banner, der måske kunne pyntes med lidt flash ??
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. december 2006 - 13:47 #2
Du skal nok overveje et mere "hipt" & streetwise look i dit layout. Kig her og få lidt inspiration:
http://www.chilinet.dk/
http://www.cofc.edu/~huntc/Teensites.html

Held & lykke til... ;-)
Avatar billede retrixz Nybegynder
05. december 2006 - 15:20 #3
#1
Du siger den miderste kolonne virker rodet, og omtaler en råd kasse uden om? Der er da ingen røde kasser uden om den miderste kolonne?

Der er blot en rundt om hver nyhed, på forsiden.

#2 Tak :)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. december 2006 - 22:41 #4
Ja, det er præcis den rundt om nyhederne jeg mener. Men altså, det er jo en smagssag.
Men jeg synes faktisk det er en fin enkel og stilfuld side, blot kunne jeg tænke mig lidt mere bløde former.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. december 2006 - 15:33 #5
De unge mennesker, du vil ha fat i, på de der 15-20 år, strømmer i stadig større tal på internettet for at læse nyheder og ikke mindst debattere begivenhederne. Det har givet verden et vildt, ypet udbud af nyheder, debat, blogs, podcast og web-tv online.

I forlængelse af den megatrend tror jeg det er uhyre vigtigt, at det nye ungnews.dk bliver et udtryk for brugerdreven innovation - både hvad angår design/layout OG indhold.

Hvorfor spørger du ikke dine brugere om, hvad de vil ha..?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. december 2006 - 15:34 #6
ypet = hypet
Avatar billede kogt Nybegynder
06. december 2006 - 21:44 #7
faa evt en roed kasse rundt og hele "nyheden" og flyt billedet ud til hoejre