Avatar billede Slettet bruger
26. december 2006 - 17:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Jeg har slettet min backup

Hejsa
Jeg er løber ind i et mindre problem da jeg er kommet til at slette noget af det backup jeg har haft liggende på en midlertidig ekstern harddisk.

Jeg skulle foramttere min harddisk på min bærbar og skulle derfor have lavet backup af nogle ting. Jeg satte min ejksterne harddsik til og tog backup.

Nu genstarter jeg computeren booter WinXP cd'en og går til menuen hvor jeg kan vælge at slette og formattere mine partitioner. Uden at tænke videre sletter jeg alle de partitioner der er vist uden at tænke over at den ene var min eksterne harddisk.

Jeg har ikke formatteret den endnu da det jo gik op for mig hvad jeg havde gjort. Mit spørgsmål er derfor, om jeg har nogen mulighed for at vinde det tabte tilbage enten ved selvhjælp eller profesional hjælp.

:: Kasper
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. december 2006 - 17:35 #1
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. december 2006 - 17:37 #2
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2006 - 20:22 #3
Der er en udførllig beskrivelse her:
http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2007 - 16:29 #4
Tusind Tak ibtage det fungerede helt perfekt. Så skal jeg bare give dig pointene, hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2007 - 16:35 #5
Du får mit svar her
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2007 - 11:27 #6
Tak for point