Avatar billede fri0z Nybegynder
29. januar 2007 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN problemer med cam, men kun mellem 2 bestemte

Hej, jeg har et lidt mærkeligt problem med mit cam til MSN...

Jeg kan sagtens camme med alle på min liste untaget en bestemt kontakt person, og det samme fra kontaktpersonens side..

vi kører begge win xp prof/ Windows Live Messenger?

nogen løsning på dette?
Avatar billede nva Praktikant
30. januar 2007 - 08:28 #1
Kunne være fordi i ikke bruger samme version af Messenger eller fordi hans firewall ikke er indstillet rigtig?
Avatar billede fri0z Nybegynder
30. januar 2007 - 17:13 #2
som skrevet har vi den samme version.. og vi kan begge camme med alle andre, kun når det er os problemet opstår
Avatar billede fri0z Nybegynder
30. januar 2007 - 17:19 #3
hermed testet uden firewall på nogen af computerne, gjorde ingen forskel..

det virker også som om der er delay eller sådan noget.. når man skifter billede hos den ene opdateres det ikke hos den anden...
Avatar billede nva Praktikant
01. februar 2007 - 08:19 #4
Bruger nogen af jer Zonealarm? Jeg mindes noget om at en indstilling i Zonealarm kan forårsage det du beskriver.
Avatar billede fri0z Nybegynder
01. februar 2007 - 16:25 #5
nej, jeg har gjort men ikke mere.. så medmindre zonealarm har lavet externe indstillinger burde det ikke være det.. men det virker over Skype så det må vi jo bare bruge
Avatar billede fri0z Nybegynder
14. oktober 2007 - 20:18 #6
hej