Avatar billede cemiza Nybegynder
14. februar 2007 - 17:06 Der er 9 kommentarer

Side vil ikke findes

Hej
I går og i dag kan jeg pludselig ikke komme ind på en side, jeg elers har besøgt mange mange gange. Efter jeg har klikket på hyperlinket, står den bare og " opretter Forbindelse" i op til flere timer.  Har prøvet at skrive adressn, men hjælper ikke. Alle andre sider virker fint. Det er kun den ene side der lige pludselig ikke vil findes..... Hjælp Plz
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 17:08 #1
tjah.. så er den vel nede.. ellers må du komme med et link så vi kan teste!
Avatar billede cemiza Nybegynder
14. februar 2007 - 17:09 #2
nej har forhørt mig.
Avatar billede cemiza Nybegynder
14. februar 2007 - 17:09 #3
det er Pitbull.com
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 17:13 #4
der er da ikke noget interessant på den side ?
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 17:18 #5
tryk funktioner->internet indstillinger-> og tryk på slet filer.. sæt hak i offline indhold og slet så.

prøv at se om du kan få siden frem nu.
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 17:21 #6
siden kommer frem nu, men er kun link til en hel masse forskelligt
Avatar billede cemiza Nybegynder
14. februar 2007 - 17:37 #7
Har tømt ud.... Lige nu kører den på livet løs og søger efter siden... Har gjort det en halv time.
For øvrigt er det en pokerside. Så jo interessant GG
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 17:43 #8
der er intet poker over den side lige nu kan jeg fortælle dig.
Avatar billede cemiza Nybegynder
14. februar 2007 - 17:48 #9