Avatar billede basicq Nybegynder
05. marts 2007 - 10:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brother BJC 310 CN og blæk

Hej med jer!

Jeg har en Brother BJC 310 CN som jeg har været meget glad for. Men da jeg for en uges tid siden løb tør for sort blæk, satte jeg en blå farve i stedet. Og min printer har ikke virket siden.

Er den gået i stykker fordi jeg har sat en blå farve i, som erstatning for den sorte? Og er der noget jeg kan gøre, hvis det er derfor?

Hvis den er færdig ønsker jeg en magen til, men har ikke kunne opstøve den nogen steder, så hvis nogen ved hvor jeg kan købe den, er jeg meget interesseret.

Takker
basicQ
Avatar billede peet-49 Novice
05. marts 2007 - 10:57 #2
Har du prøvet med en ny sort?
Avatar billede peet-49 Novice
05. marts 2007 - 11:18 #3
Der er ingen forskel på model 310 og 315
Avatar billede basicq Nybegynder
05. marts 2007 - 11:28 #4
Jeg har sat en ny sort i og uden held, den skriver dog blå utydelige streger ud, siden ned. Jeg har printet 500 sider med den nye sorte patron, men stadig blå streger.
Avatar billede peet-49 Novice
05. marts 2007 - 11:34 #5
Der sidder sikkert noget tørret blåt i printerhovedet.
Avatar billede basicq Nybegynder
05. marts 2007 - 11:40 #6
Kan jeg rense det og evt. hvordan?
Avatar billede peet-49 Novice
05. marts 2007 - 11:45 #7
Prøv dette nummer, de ved alt om den: 43313190
Avatar billede peet-49 Novice
06. marts 2007 - 08:43 #8
Fandt du en løsning??
Avatar billede peet-49 Novice
07. marts 2007 - 09:09 #9
Lidt feedback??
Avatar billede basicq Nybegynder
07. marts 2007 - 09:34 #10
Jeg har sku så travlt!

Men jeg har ikke fået set yderligere på printeren, men vil tro jeg køber en ny. Jeg kan få en 100 i rabat og gratis forsendelse hos en makker, som kender en der har en webshop, hvor de sælger samme model, som der linkes til i første kommentar. Så den snupper jeg nok.

Jeg venter lige et par dage med at give point.

Takker,
basicQ