Avatar billede lone_a_p Praktikant
20. marts 2007 - 14:46 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Online betalingssystem

Kære eksperter,

Hvad findes der af betalingssystemer, hvor brugerne betaler online?

Jeg har kigget på Freepay.dk, men det skal gerne være så billigt som muligt.

Gerne med PBS, det har jeg prøvet at sætte op før. Er der overhovedet andre muligheder?

Har du nogle forslag?

Mvh Lone
Avatar billede kalp Novice
20. marts 2007 - 14:52 #1
www.dips.dk / www.dibs.dk

ved ikke hvor billigt det er.
Avatar billede goose Nybegynder
20. marts 2007 - 15:13 #2
Avatar billede goose Nybegynder
20. marts 2007 - 15:14 #3
Og så danmarks nok billigste:

http://www.fribetaling.dk/

/Goose
Avatar billede lone_a_p Praktikant
20. marts 2007 - 15:25 #4
Hold da op ja, den sidste var godt nok billig i forhold til mange andre steder.

Ofte, men ikke altid, hænger pris og kvalitet sammen - er der nogen hage ved fribetaling.dk?
Avatar billede dna Nybegynder
20. marts 2007 - 16:12 #5
www.wannafind.dk - Billige men stadig et super produkt og en god service. Har godt nok heller ikke prøvet så mange andre, så har ikke det store sammenlignings-grundlag.

dna
Avatar billede goose Nybegynder
20. marts 2007 - 23:44 #6
aner det ikke - har ikke selv brugt fribetaling, men jeg agter at gøre det næste gang.

/Goose
Avatar billede lone_a_p Praktikant
21. marts 2007 - 16:09 #7
Ok, jeg må kigge på det, hvis jeg får brug for det engang. Ville blot lige have en fornemmelse af, hvor meget det kostede :)

Tak for svarene.

Mvh Lone
Avatar billede wired Nybegynder
09. december 2009 - 17:15 #8
Hvad blev valgt og hvorfor?

Hvad med dandomain.dk er det konkurrence dygtigt?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
09. december 2009 - 20:45 #9
Intet blev valgt.

Dem der melder sig på banen får point for deltagelse.

Tak for svarene. Måske får jeg brug for dem senere? Ellers er der andre der kan nyde nytte :)

Mvh Lone