Avatar billede beograd Novice
22. marts 2007 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explore - kan ikke åbne nogle enkelte hjemmesider

Hej, jeg har problemer med at se/(åbne) nogle enkelte hjemmesider. Jeg får hele tiden beskeden at sende error reporting. Dvs. hjemmesiden åbnes i første omgang og så lukkes det hele ned efter error report sending...(Internet Explorer has encountered a problem and needs to close.  We are sorry for the inconvenience.)

Er der nogen som kan hjælpe med at løse problemet?
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2007 - 21:29 #1
hvilke sider drejer det sig om ?
Avatar billede beograd Novice
22. marts 2007 - 21:30 #2
feks. managerspil på tv2.dk, som jeg kunne åbne før i tiden.
Avatar billede huset Praktikant
23. marts 2007 - 08:06 #3
Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2007 - 08:17 #4
virker siden med f.eks firefox ? http://www.mozilla.com/