Avatar billede tiffana Novice
26. marts 2007 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en rigtig god out of the box e-shop løsning??

Jeg har et firma med ca 900 varenumre i variabelt antal kategorier med et hastigt ekspanderende antal varenumre.

jeg har brug for en out of the box e-shop løsning der som minimum lever op til følgende specifikationer

•Adgang til databasen via odbc eller andre interfaces
•Frihed ifht design – skal selv kunne designe udseendet
•Skal kunne kategorisere varerne i et valgfrit antal kategorier
•Skal kunne præsentere varerne valgfrit uafhængig af kategorierne
•Skal kunne linke direkte til en vare og/eller kategori
•Skal kunne tilpasse hvilke info der vises om en specifik vare
•Skal kunne tilføje underrubrikker så der kan tilføjes ”mere info” felt i produktvisnings vinduet
•Man skal kunne krydssælge ”this customer also bought” – amazon princippet
•Man skal kunne oprette sig med brugerlogin
•Alle sider skal være unikke dvs skal være gearet til statistik med WebTrends eller lign

Jeg vil meget gerne have nogle alternativer at vælge i mellem, så jeg skal bruge 5-6 ode kandidater. Der er pt ingen krav til prisen - blot den SOM MINIMUM overholder ovenstående.

MVH Tiff
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
26. marts 2007 - 22:21 #1
Hej Tiff,
Jeg kan godt special udvikle en til dig der kan ovenstående, det kan laves i asp.net med c#. Der vil være mulighed for selv at vælge database tilgangen.

Du kan kontakte mig på
info@bjsolutions.dk

Ellers er der jo altid den klassiske som OSCommence eller du kan vælge en af de mange hostingfirmaers webløsning. Der er b.la. wannafind, dandomain og scannet.

mvh Brian
http://relay.thingholm.dk/fidibus
Avatar billede tiffana Novice
26. marts 2007 - 22:42 #2
hejsa :)

de 3 du nævner har ikke alle de features jeg skal bruge :( det er faktisk ikke helt nemt at finde

der er ikke planer om at få udviklet en ny fra bunden - blot at finde en løsning der allerede er på banen med ovenstående features

Men tak for dit svar og dit tilbud :)

MVH Tiff
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
26. marts 2007 - 22:56 #3
Hej tiffana,
Det var så lidt. Er det sådan jeg må spørger hvad dit budget ca. er, og hvilken teknologi du har overvejet ?

mvh Brian
http://relay.thingholm.dk/fidibus
Avatar billede tiffana Novice
28. marts 2007 - 22:25 #4
jamen bugettet er sådan set ret stort - optil 50.000 -70.000 for en god løsning, men det er jo næppe nødvendigt at gribe så meget til lommerne. Jeg har overvejet evolve - det er en britisk løsning til omkring 10k, der ser ud til at kunne stortset det jeg skal bruge + at den er webtrends kompatibel... men det kunne jo være dejligt med nogle alternativer..
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
03. april 2007 - 13:55 #5
Hej Tiff
Vi kan levere den løsning som du søger, for estimeret 20-25.000kr eks. moms, det er for en løsning som stringent opfylder dine ovenstående krav (inklusiv betalingsgateway implementering). Derudover kan vi altid udvikle og implementerer hvad du ellers løbende måtte få behov for.
Hvis du gerne vil høre mere, eller evt. have et konkret tilbud kan du skrive til mig på psj@taketwo.dk

Mvh Peder
Avatar billede kastrup312 Nybegynder
20. maj 2007 - 02:40 #6
Hej Peder

Har en ven, der er på udkig efter en webshop. Kan du fortælle lidt om, hvad den er baseret på (DotNetNuke, OSCommence, eller ...)? Hvor lang tid vil det tage dig/jer? Har du/I en reference i drift man kan kigge på?

Mvh kastrup312
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 12:30 #7
takker
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 18:01 #8
problem løst - ingen løsning :(