Avatar billede ulrik10 Nybegynder
28. marts 2007 - 18:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse fra arabisk til dansk (et par ord)

Hey alle

Hvis der er en derude, som kan tale arabisk, kan du så oversætte det nedenstående til dansk:

tebgih el-sodok!! ani kalas.

Mvh
Ulrik
Avatar billede screem_brille Novice
28. marts 2007 - 18:37 #1
er du sikker på det er korrekt ? for jeg har har lige spurgt en Irakisk veninde og hun påstår at ordstillingen er forkert, men hun siger, at det nærmeste logiske sætnignen kan betyde er: måske har personen opgivet at bevise sandheden - det har ihvertfald noget med en sandhed at gøre.
Avatar billede ulrik10 Nybegynder
28. marts 2007 - 19:08 #2
Ved ikke om ordstillingen er rigtigt. Men det er da skrevet af en iraker, så det burde være rigtigt.
Det var en på min MSN-liste, der havde skrevet det som kommentar, og så undrede jeg mig lidt over hvad det betød.
Avatar billede strych9 Praktikant
28. marts 2007 - 20:02 #3
Nu kan du kalde mig bondesnu hvis du vil, men var det ikke lettere at spørge ham på MSN listen hvad det betyder? ;)
Avatar billede ulrik10 Nybegynder
28. marts 2007 - 20:09 #4
Det kunne man da godt. Men det er "en-af-dem-man-har-på-listen-men-ikke-lige-snakker-med"-personer.
Men ellers godt foreslag :)
Avatar billede groop Nybegynder
28. marts 2007 - 21:38 #5
Bare spørg ham. Jeg spørger da tit folk om noget på min liste selvom jeg ikke har skrevet med dem i flere år. Det er da et forsøg værd. Worst case - han skriver ikke tilbage.
Avatar billede ulrik10 Nybegynder
29. marts 2007 - 00:47 #6
Jeg er nu ret sikker på, at personen ikke vil svare tilbage :)
Men det var nu også bare mig der var lidt nysgerrig efter at vide, hvad der stod. Så det var bare, hvis der var nogle herinde, der kunne oversætte det.
Avatar billede ulrik10 Nybegynder
27. april 2007 - 01:58 #7
screem_brille: Vil du forresten have nogle point? :)
Avatar billede screem_brille Novice
27. april 2007 - 05:17 #8
så kommer der da et svar her ;)