Avatar billede timian Praktikant
30. marts 2007 - 15:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opdatering af zonealarm installations conflikt

Jeg kan ikke installere den nyeste version af zonealarm(basis) der kommer et skilt med installations conflikt med computer associates antivirus , som skal rettes først??
jeg havde ikke problemer med at geninstallere den tidligere version af zonealarm.
Har windows xp2 og e-trust antivirus
Avatar billede langbein Nybegynder
30. marts 2007 - 18:46 #1
Mon det ikke først og fremst skyldes at antivirus kjører. Forsøk å steng den ned.

Hvis det ikke hjelper så ville jeg først avinstallere antivirus, så installere Zonealarm og så antivirus på nytt igjen.
Avatar billede timian Praktikant
30. marts 2007 - 20:40 #2
Ja, først da jeg afinstallere antivirus kunne jeg opdaterer zonealarm. Sikket et bøvl,at skulle afinstallere og geninstallere og opdatere et andet program,stor sur smiley til zonealarm, det har tidligere været nemt, men nu vil jeg se efter en anden firewall til næste gang.
Smid et svar så får du point
Avatar billede langbein Nybegynder
31. marts 2007 - 12:15 #3
Takker :-) Spørs om det ikke er virusprogrammet som er problemet ?? Ellers så anbefales comodo firewall. http://www.personalfirewall.comodo.com/
Avatar billede pulleer Nybegynder
01. april 2007 - 12:30 #4
Hej med jer.

Jeg har lige opdateret til den nye version af zonealarm.Når man installerer nyt sikkerheds software på sin pc,anbefales det at lukke de programmer ned man har i systembaren.Dermed kan man minimere risikoen for at noget går galt under installationen.

Og som langbein nævner så kan comodos firewall stærkt anbefales , jeg bruger den nemlig selv.
Avatar billede timian Praktikant
04. april 2007 - 22:32 #5
tak for tippet