Avatar billede nico26 Nybegynder
20. april 2007 - 15:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adresse opslag

Hej eksperter,

Jeg har arbejdet lidt med adresseopslag og googlemaps (ligesom findvej.dk)

I den forbindelse har jeg udviklet et lille framework, sådan at man med meget få kodelinier, kan lave adresseopslag på sit eget website, uden at man behøver at fedte med databaser, koordinatkonverteringer, google maps api etc.

På denne side: http://www.nlundgaard.dk/GoogleMapsDemo.aspx har jeg lagt en lille demo op, med nogle få adresser. Til højre i billedet har jeg vist hvor lidt kode man skal implementere for at få det til at virke.

Jeg vil gerne høre jeres mening om konceptet.

Mvh
Nicolai Lundgaard
Avatar billede abruscato Nybegynder
20. april 2007 - 15:24 #1
Dejlig brugervenligt. Måske kunne en anden farvepalette gavne. Og ville det ikke være en idé, hvis også bynavnet stod i menubaren i popup-vinduet, fremfor kun adressen og postnummeret?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. april 2007 - 15:45 #2
det ser spændende ud og meget brugervenligt, godt lavet