Avatar billede spungi Nybegynder
09. maj 2007 - 22:00 Der er 3 kommentarer

Problemer med åbning af router porte.

Jeg har fået lyst til at prøve et spil igen ved navn Guild Wars, men når jeg prøver at komme på melder den en fejl, og da jeg undersøgte den nærmere fandt jeg frem til det her, og jeg aner ikke hvad jeg så skal gøre.

Jeg beklager det er på engelsk, men kunne altså ikke finde en dansk udgave da det er et engelsk spil :/

"2. If you are using a router, please open and/or forward both TCP port 6112 and TCP port 80 within their settings. If you are connecting to Guild Wars while on a campus or business network, please consult your network's administrator to verify that these ports are available. If you are using a NETGEAR® router please review the following article:"
Avatar billede spungi Nybegynder
09. maj 2007 - 22:04 #1
Ah, fik det hele til at vide da jeg opdagede navnet på min router... hehe .. nu har jeg bare et andet problem men det venter jeg svar på andet steds.
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
09. maj 2007 - 22:48 #2
Lad mig gætte: Netgear ;-)
Avatar billede nanouser Nybegynder
10. maj 2007 - 13:41 #3
any way.... Prøv www.portforward.com næste gang:P

Du ved.... Just fucking google it