Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2007 - 08:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP nørd med styr på joomla

Jeg/vi på laptopworld søger desperat efter en hjælpsom person til at hjælpe os videre med vores nye design.

Hjælpen omhandler integrering af en kompleks forside samt lidt andre små ting.
Vi mangler minimalt i at kunne fremvise et mega lækkert site, men vores designer sidder totalt fast i de sidste ting. Samarbejdet bliver mellem dig og vores designer.

Mener du at kunne bidrage, og har du lysten, så post mig en mail på:

freehelp dot freehelp at gmail dot com
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2007 - 09:54 #1
Findes dette ikke på E?
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2007 - 17:28 #2
heller ikke denne gang kan E løse et problem for mig!
Avatar billede domaz.dk Novice
17. maj 2007 - 07:23 #3
Muligvis fordi det ikke er den rigtige katagori til at rekruttere folk... desuden er der ikk mange idag der gider at arbejde gratis...
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2007 - 08:27 #4
Hvor kan du se der står gratis arbejde ??
Avatar billede huset Praktikant
19. maj 2007 - 07:31 #5
Jeg venter spændt på dit svar?