Avatar billede dehaas Nybegynder
20. maj 2007 - 19:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Embedded Resources

Hej,

Jeg sidder og roder lidt med nogle embedded resources. Jeg har lagt et stylesheet ind i mit WebControlLibrary, og skal nu til at generere klientens sti til dette.

Funktionen Page.ClientScript.GetWebResourceURL() kræver en System.Type som parameter. Mit progblem er nu at jeg gerne bare vil have stien ud som en string direkte på min side, hvor skal jeg nu få min Type fra, og hvad er det i virkeligheden den skal bruge den til?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. maj 2007 - 19:54 #1
Avatar billede dehaas Nybegynder
20. maj 2007 - 20:02 #2
Det vil sige jeg ikke kan gøre det det uden at gå gennem en kontrol?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. maj 2007 - 20:15 #3
Du kan lave en property på din kontrol som returnerer:
public string MyUrl
{
get{
return Page.ClientScript.GetWebResourceUrl(typeof(MinControl), "image1.jpg");
}
Avatar billede dehaas Nybegynder
20. maj 2007 - 20:24 #4
Jo det er klart, jeg håbede bare du kunne lade sig gøre helt uden en kontrol. Altså jeg ville bare embedde stylesheetet til min side i en seperat dll.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. maj 2007 - 20:35 #5
Du kan prøve at med this.GetType() eller page.GetType()
Avatar billede dehaas Nybegynder
27. august 2007 - 18:44 #6
Beklager det langsomme svar. Jeg kan ikke bruge sidens type. Jeg har dog fået løst mit problem ved at referere til en CustomControl i min assembly (og bruge dens type). Kan dog stadig ikke helt se grunden til dette er nødvendigt.

Smid endelig et svar :)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
28. august 2007 - 21:05 #7
svar :)