Avatar billede homer2000 Nybegynder
19. juni 2007 - 10:15 Der er 9 kommentarer

webdesign hjælp til sportsforening

Hej

Vi er efterhånden blevet træt af at kigge på vores halvfærdige hjemmeside i html. Vi vil gerne have en super smart hjemmeside.

Den skal være nem at vedligeholde. Og vi har nogle krav til den.

Nem adgang til rettelser, uden den store erfaring ( udskiftning af tekst og billeder )
kalender
brugerforum
kig på vores hjemmeside nu, og dan jer et indtryk af vores behov. www.bk-fight.dk

Kom med nogle forslag og pris på jobbet.
Avatar billede pehory Nybegynder
19. juni 2007 - 11:01 #1
Hej
Send en mail til mig på peter@peterrytter.dk med lidt mere info om hvilke ting siden skal indeholde. Så kommer jeg med et bud.
Avatar billede lajlev Nybegynder
19. juni 2007 - 11:46 #2
Har lavet et eksempel på www.osweb.dk/bk-fight/

Vi kan finde ud af pris, evt. med/uden sponsorat.

kontakt mig på mail @ osweb . dk
Avatar billede den-evil Nybegynder
19. juni 2007 - 13:02 #3
hey, send evt mail til nicky@playart.dk
Lad mig vide hvad den skal indeholde mm...
Så kommer jeg med et skud og evt pris?
Avatar billede henninghabor Nybegynder
23. juni 2007 - 09:11 #4
lajlev>>Det er vel egentlig ikke dig, der har lavet den hjemmeside. Du har jo bare rettet lidt i stylesheet?
Avatar billede lajlev Nybegynder
25. juni 2007 - 10:14 #5
Ja jeg har modificeret det. Vil ikke lave det fra bund af når jeg ikke ved om det har interesse.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
25. juni 2007 - 10:48 #6
Fin forslag. Vil gerne at der kommer flere foslag, så jeg har noget at fremlægge på vores næste møde. forslag og pris kan sendes til webmaster@bk-fight.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
25. juni 2007 - 12:27 #7
homer2000: deadline for forslag?
Avatar billede homer2000 Nybegynder
25. juni 2007 - 13:42 #8
Senest 23.Juli
Avatar billede domaz.dk Novice
25. juni 2007 - 13:46 #9
fint... så kan du også regne med et udkast fra mig... (: