Avatar billede abruscato Nybegynder
19. juli 2007 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Feedback på GratisIndhold.dk

Meningen med www.gratisindhold.dk er at gøre det let for webmastere at få adgang til gratis, unikke artikler, som kan lægges på ens hjemmeside.

Kom med jeres kommentarer, forslag mm.
Avatar billede a1a1 Novice
19. juli 2007 - 15:42 #1
tja, tjo... idéen er vel god

men f.eks: Vigtigt! Links der findes i artiklen må ikke ændres, det er vel der du vil "hente" penge. Men du får nok ikke mange til at ligge "konkurrerene" sites ind (uden betaling).

artiklerne skal være "rigtige", men det er måske også en beta-test..

f.eks.:
Revner i forruden
Hvis der er revner inden for synsfeltet i forruden skal forruden skiftes, før den brugte bil kan synes.

Det holder ikke mere på moderne biler hvor forruden er limet i (efter ca. 1990) må der IKKE være revner i forruden, da det er en del af den bærende konstruktion ;o)
(er uddannet mekaniker, og kan (må) lime ruder)
Avatar billede jokkejensen Novice
19. juli 2007 - 16:38 #2
generelt er jeg imod konceptet..

Folk skal ikke oprette hjemmesider de ikke har noget formål med.. at lave en hjemmeside og hente indholdet fra en anden, er lidt fjernt for mig. Ja, nogle har måske reklame indtægter for øje - men så skal man alligevel præsentere noget originalt der kan få en bruger til at blive og gerne komme igen.

Jeg syntes man idag ser alt for mange sider, lavet af folk der lige har lært at kommunikere med database og lidt serverscript, uden indhold - Det må de selvfølgeligt selvom, men direkte at lave en hjemmeside de kan hentet, undskyld mig, intetsigende artikeler osv fra.

Design mæssigt er der ikke så meget at sige, udover det er mig noget "sikkert", ingen chancer for virkeligt at imponere en bruger - ej heller at afskrække ham fra at bruge servicen.. ok.

Men pres den lidt, hent en færdig template til at kaste på eller noget - Her er lidt farve inspiration jeg faldt over tidligere idag:
http://www.colourlovers.com/blog/2007/07/10/color-inspiration-monsters-and-dubious-characters

Det markup du præsentere for brugeren til at copy paste ind på sin egen side.. bør være korrekt, at anvise til at ligge det på andre sider er lidt forkert. Du blander xhtml og html sammen, bruger target="" osv osv.

Af ren nysgerrighed, hvordan har du tænkt dig at få flere artikler - skal det være noget brugersubmittet osv ?
Avatar billede abruscato Nybegynder
19. juli 2007 - 16:58 #3
<a1>
Det er rigtigt at artiklerne er i "beta".

Mht. at lægge sider ind uden "betaling", er det min idé, at de gratis artikler fungerer som betaling.

Artiklen med bilruder, skal jeg nok lige få rettet til.
</a1>

<jokkejensen>
Det er en god pointe mht. at hente komplette websites. Servicen er også mere tiltænkt som et supplement til ekisterende websites, i stil med newstickers.

Mht. xhtml bliver koden rettet hurtigst muligt, men dit kritikpunkt med target, for står jeg ikke.

Jeg har endnu ikke taget stilling til om der skal være mulighed for brugere at lægeg artikler op, men det er da ikke utænkeligt.
</jokkejensen>
Avatar billede abruscato Nybegynder
07. august 2007 - 14:37 #4
Hvis ikke der kommer svar inden for den nærmeste fremtid, vil jeg lukke spørgsmålet.
Avatar billede abruscato Nybegynder
13. august 2007 - 02:14 #5
Lukker.