Avatar billede exwhap Nybegynder
05. juni 2001 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Ku vi li få noet feedback =D

Jeg skal lige have noget feedback og måske nogle forslag til den her :
http://www.friserverplads.dk/exwhap/Portfolio2.htm

Ja jeg ved godt at menuen er lidt svær at læse :) det skal nok blive rettet (og btw, ingen af linkene virker så dont bother trying) hvis du ikke kan se ExWhap.dk oppe i højre hjørne med en custom font skal jeg også lige have det på plads med noget font embedding eller hva det nu hedder. Feedback og forslag er MEGET velkomne, kritik ka sq også lige gå :-)
Avatar billede nuki Nybegynder
05. juni 2001 - 11:32 #1
Okay

Siden er meget hurtig at hente og farverne passer godt sammen men Jeg synes siden virker rodet og også lidt kedeligt. Du kunne måske sætte nogle flere farver ind på siden det ville da hjælpe lidt.

Du kunne også godt gøre skriften lidt større i menuen og ved datoen

-Nuki
Avatar billede exwhap Nybegynder
05. juni 2001 - 11:33 #2
I ka jo også lige sige hvilken en der er bedst :-)

http://www.friserverplads.dk/exwhap/Portfolio.htm

Jeg er senere blevet gjort opmærksom på at lyseblå åbentbart er... b0s.. ved ikke lige hva det er for noget men det lyder ikke godt :)
Avatar billede qzar Nybegynder
05. juni 2001 - 11:35 #3
Den sidste er den pæneste hvis du lavr lidt 3d grafik og lidt lækkert på! Den lille 3d ting i højrehjørne på den første kunne se godt ud på nr 2 bare lidt mere avanceret og så i orange.

-Jonas
Avatar billede microtec Nybegynder
05. juni 2001 - 12:06 #4
Den sidste er pænest. Der er mere stil over det.

Den første virker for mørk og dyster. Jeg bryder mig ikke om den blå farve. Den er heller ikke god med sort tekst på.

Du skal sørger for at siderne ikke bliver så lange at menuen i bunden forsvinder ud af skærmbilledet. Det er svært at gætte sig til at den er i bunden.
Avatar billede exwhap Nybegynder
05. juni 2001 - 12:53 #5
Det har jeg også tænkt på microtec, og har besluttet mig for at lave en image map menu ved logoet, sådan så der både er en øverst og nederst.

Btw, hvis jeg accepterer et svar så lukker jeg posten, ik?
Avatar billede nuki Nybegynder
05. juni 2001 - 12:56 #6
ja kun for dem som vil svare men man kan stadig give en kommentar
Avatar billede exwhap Nybegynder
05. juni 2001 - 14:39 #7
Tak for svarene, de var gode.

Tror jeg kommer til at bruge eksperten.dk laangt mere nu :)