Avatar billede casio151 Nybegynder
05. september 2007 - 20:04 Der er 2 kommentarer

McAffee vil ikke tillade at sende mails

Jeg har et større problem. Jeg kan ikke sende mails via diverse mailprogrammer. McAffee blokerer simplethen for afsendingen med beskeden.
After you verify format of your recipient
adresses, McAfee recommends that you resend
those messages from your e-mail program.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede langbein Nybegynder
05. september 2007 - 20:22 #1
Her ser det ut som om det er en funksjon som sjekker formatet på mail adresser, når man forsøker å sende mail. Googlet fram til nesten den samme problemstillingen. Vil anta at man også vil være i stand til å disable denne funksjonen eller å sette rett format for mail adressene, dersom man går inn på de menyene som er nevnt:

McAfee VirusScan Enterprise 8 or 8.5 prevents the use of port 25 (SMTP),
if you are running this version of McAfee try the following:

Right Click the VirusScan tray icon and choose "VirusScan Console" then
double click on "Access Protection" and choose "Anti-virus standard
protection".

Un-tick the two boxes next to "Prevent mass mailing worms from sending
mail".

Press Ok, close VirusScan Console and try sending e-mail.
Avatar billede casio151 Nybegynder
15. september 2007 - 22:24 #2
Jeg bruger McAfee Security Center, men kan ikke finde noget sted, hvor man kan gøre det som der står i ovenståene. Andre forslag?