Avatar billede snorra Nybegynder
15. oktober 2007 - 01:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vista og spil

Jeg har et problem med at mine spil bliver ved med at gå ned på min PC med Vista premium.

Det kan variere fra 5 min spilletid til 2 timers spilletid.

Jeg har opdateret Vista, skærmkortdriver og directX.

Hvad gør jeg???
15. oktober 2007 - 01:35 #1
Hvad er det for et spil?

På dit spørgsmål lyder det som om spillet virkede fint med et andet styresystem. Er det rigtigt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 02:19 #2
Avatar billede snorra Nybegynder
16. oktober 2007 - 19:07 #3
Okay havde lidt problemer med at logge ind igår.

Spillet jeg spiller i øjeblikket er C&C tiberium Wars, Fik opdateret til seneste version, men det hjalp ikke. Nu har jeg prøvet John's eksempel, og afventer lige for at se om det hjælper.

Det er en ny computer, så jeg har ikke prøvet andre versioner en Vista på denne, da den var født med det, men min gamle computer havde Win2000pro og der var intet galt da jeg spillede på den.
Avatar billede snorra Nybegynder
18. oktober 2007 - 22:35 #4
Spillet går stadigvæk ned :o(
Avatar billede keldo Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:47 #5
Har du prøvet at starte spillet op i "admin mode"??
Avatar billede snorra Nybegynder
07. november 2007 - 21:08 #6
Har lige været på ferie ...

Har spillet lidt, og har faktisk ikke oplevet at spillet er gået ned i et stykke tid, så det har hjulpet med den der Aero ting.

Så smid lige et svar john stiger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2007 - 21:29 #7
:)