Avatar billede l34rn Nybegynder
15. oktober 2007 - 16:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan komme på netværk, men ikke internettet -nogen som kan hjælpe?

Hej

Jeg har prøvet at få mit internet op at stå, men uden held - det eneste jeg kan komme på er, netværket.

Jeg har følgende opsætning:

- Adsl modem (fra Arrownet).
netværkskabel til WAN-port i router:
- Trådløs router (Level One, WBR-3405TX)
hertil er tilsluttet 3 computer(via kabel) og 1 bærbar(via trådløs netværk)

Alle computerne kan sagtens finde hinanden, dog kan jeg ikke komme på internettet, hvad kan dette skyldes?

Jeg har derudover en almindelig hub. Tilsluttes denne istedet for den trådløse router, kan alle finde hinanden samt komme på nettet.
Avatar billede l34rn Nybegynder
15. oktober 2007 - 17:16 #1
Nu har jeg fået internettet til at virke, men nu er mit problem bare at jeg ikke kan komme på det trådløse netværk via min bærbar. Den kan sagtens finde netværksforbindelse, men den kan ikke komme ind på den.

Når jeg kører cmd, "ipconfig" kommer følgende melding:

Media state ......... : Media disconnected

hvad skyldes dette?
Avatar billede l34rn Nybegynder
26. oktober 2007 - 00:09 #2
lukket