Avatar billede buttersi Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:06 Der er 7 kommentarer

Salg af hjemmeside

Hej folkens,

1. Hvad kan man tage for en hjemmeside med ca. 6500 unikke besøgende om dagen.

2. Findes der nogle steder på nettet som er tilegnet salg af hjemmesider?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:21 #1
Ikke nogen direkte og meget anerkendte website.

Prøv evt. sider som..
qxl
amini.dk/virksomhedsbors

Man skal nok vide mere om siden, da det ikke kun er hits der tæller, men er der indtægter på siden, er de større end udgifterne, er det faste brugere m.v.

Altså køber man noget seriøst eller er de 6500 brugere kommet af en konkurrence der slutter i morgen :)
Avatar billede buttersi Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:36 #2
Siden har ingen udgifter udover betaling af webhotel (9kr om månenden)

Siden tjener penge via google adsense (ca. 5000-6000kr på en måned)

Og det er faste brugere, besøgstallet svinger dog nok mellem 5-6k unikke om dagen.
Avatar billede goose Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:59 #3
tror bacardil mener amino og ikke amini :o)

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/

Hvilket site er der tale om?

/Goose
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. oktober 2007 - 15:03 #4
Hvis du kan dokumentere den indtjening pr. måned igennem eks. 6-12 måneder, så vil jeg tro at et salg vil kunne give omkring 50.000 kroner.
Avatar billede snappi-v Nybegynder
16. oktober 2007 - 20:08 #5
buttersi, jeg er muligivis interesseret:

Casper Schneidereit
Højbrogade 3c, 3. sal
4800 Nykøbing F.
TLF: (+45) 2293 5041
CVR: 30 86 81 96
MAIL: casper.konsulent@gmail.com
Avatar billede kims0809 Nybegynder
16. oktober 2007 - 22:30 #6
Det er da fuldstændigt umuligt at sige, før vi ser hvad det er for en side. Frontend, backend, indhold, målgruppe og lignende.

Er det noget du vil ud med?
Avatar billede mac10 Nybegynder
20. juli 2009 - 16:18 #7
Der er nyåbnet www.websitesalg.dk

Der er selvfølgelig amino virksomhedsbørs, men den er nok mere tilegnet til direkte salg af virksomheder, og ikke hjemmesider.

Held og lykke med salget.