Avatar billede thomas82 Nybegynder
21. oktober 2007 - 21:16 Der er 2 kommentarer

Min bærbare PC kan ikke blive på mit trådløse bredbåndsnetværk.

Hej Eksperten!

Jeg har en bærbar HP Pavilion dv 1000, som har været logget på mit trådløse netværk i nu snart et år uden problemer. Men for ca. 3 uger siden begyndte den at "hoppe" af netværksforbindelsen med jævne mellemrum, og der kan gå op til 5 min. før jeg kan logge på nettet igen.
Jeg troede først, at det var min bredbåndsforbindelse der var noget i vejen med, men da jeg også har en mac ibook som ingen problemer har haft ved at blive på nettet i samme periode, har jeg lidt udelukket at forbindelsen skulle være dårlig.

Kan nogle hjælpe mig med hvad der kan være galt???
Avatar billede plundborg Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:08 #1
Står de samme sted ? Det kun være, at der var kommet et nyt access punkt op i området, der laver forstyrrelser/sendder på samme kanaler.
Avatar billede thomas82 Nybegynder
03. november 2007 - 15:21 #2
sender og bærbar står i samme rum!