Avatar billede jmc Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Søger partner til at overtage software løsning i eget selskab.

Det handler om følgende system som vi selv har udviklet:

Callcentersystem mødebooking, salg, emailkampagne og spørgekema undersøgelser.

Du kan starte op med 49% ejerskab. Er du interesseret så skriv i første om gang en mail du kan modtage mere information på.
Avatar billede diggerx Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:53 #1
Jaee..... så er det jo spændende hvor man skal maile hen ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:56 #2
Hvad skal man bruge 49% til? 49 mod 51 er jo så godt som intet værd udover evt. overskud.
Avatar billede jmc Nybegynder
30. oktober 2007 - 22:11 #3
Det handler også om den største del af overskudet.

Skriv en mail sådan her med din mail:

  navn (at) domain . dk

og vi kan have fortsat korrespondance den vej.
Avatar billede kdt217 Nybegynder
31. oktober 2007 - 13:15 #4
Hvis man nu skulle sende dig en mail...
Hvor skal man sende den til ??????????????

Jeg er ikke den første som gør dig opmærksom på, at du ikke har skrevet en emailadresse.
Avatar billede kdt217 Nybegynder
31. oktober 2007 - 13:16 #5
Har du en hjemmeside, så man kan se produktet ?????
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2007 - 13:23 #6
Tror han hentyder til at man skal oplyse sin mail her, så sender han en mail :)
Avatar billede kdt217 Nybegynder
31. oktober 2007 - 13:48 #7
Jeg ved det godt -  alle andre skal offentliggøre deres email-adresser !

Men jeg er faktisk interesseret - send info om dit produkt på kdt217@hotmail.com.
Avatar billede lava Nybegynder
31. oktober 2007 - 15:21 #8
Du må da godt sende noget til:

hamtarorama (at) gmail.com
Avatar billede areon Nybegynder
31. oktober 2007 - 18:41 #9
ikke uinteressant.

sorensen(at)orangeweb.dk
Avatar billede jmc Nybegynder
06. november 2007 - 21:19 #10
Findes der bedre steder at spørge end på eksperten?
Kunne I sende mig noget information hvor man ellers kunne prøve?

Da jeg ikke ønsker at starte op på salg og fortsætte supporten så ønsker jeg at finde nogle partners til at overtage som har indsigt og energien til salg. Jeg ønsker at gå igang med nogle andre ting som jeg brænder mere for.

areon, lava og kdt217

Jeg har faktisk et projekt mere at lign. karakter hvor det handler om et bookingsystem som benyttes PT. af to kunder. Der er store muligheder for at få den ud til mange flere da systemet har været i drift og videreudviklet igennem 8 år og er et rimeligt godt system.
Avatar billede j3ppah Novice
07. november 2007 - 09:06 #11
lyder da meget spændende. send noget mere info på j3ppah (at) hotmail . com
Avatar billede jmc Nybegynder
25. november 2007 - 00:55 #12
Jeg lukker denne tråd, der kommer vist ikke noget ud af at søge sådan her, jeg trækker i jakkesættet og starter bilen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. november 2007 - 09:16 #13
God tur..