Avatar billede medazza Nybegynder
10. juni 2001 - 19:40 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Anastacia.dk

Hej!

Kunne jeg få jer til at kigge på denne side og så komme med lidt konstruktiv kritik eller ros...

Med venlig hilsen

Ole C. Boesen

Der vil bliver fordelt point til dem som svarer sagligt...
Avatar billede parazite Nybegynder
10. juni 2001 - 19:43 #1
www.anastacia.dk for de klikkeglade.
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. juni 2001 - 19:47 #2
Godt design og falder udenfor \"standarden\".
Virker både i 800*600 og Opera :)))

Jo det er positivt herfra.
Eneste minuser jeg fandt, var:
1) der er meeget lidt plads til indhold i 800*600 da grafikken (der loader hurtigt!) fylder meget foroven og neden.
2) Hvorfor er det blot venstre side som \"afsluttes\" i kanten med at \"gå ned\"?? Højre er der bare..
Avatar billede stigc Nybegynder
10. juni 2001 - 19:48 #3
jeg syntes du skulle prøve at se siden i 800*600 med \"link baren\" synlig i Explorer.
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. juni 2001 - 19:49 #4
og så lidt at din \"copyright\" er for lang.... mangler højre del bare???

Sidder så og tænker, og finder ud af at måske er den for bred til 800*600 alligevel, da grafikken mangler afslutning...
det gode er så at der IKKE er vertikal scroll!
Avatar billede p-frank Nybegynder
10. juni 2001 - 19:50 #5
Fedt design.. :)  .. Ikke så traditionel!

Farverne passer godt sammen.. Måske skulle tekstens farve være anderledes.. den er lige utydelig..

Ellers rigtig pæn og brugbar!

10@13
Avatar billede stigc Nybegynder
10. juni 2001 - 19:53 #6
Syntes også det ser lækkert ud.

DEn blå streg som bruges i overskriften på siderne, er ikke helt ens på alle siderne. Hvorfor skriver du

Debat forum
Musik nyheder
Send SMS

med text og de øverste links med grafik?

Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. juni 2001 - 20:03 #7
Jag synes det er pænt og behageligt og passer godt til sidens indhold.

Kan godt lide farvesammensætningen, og opbygningen men som de andre også nævner så holder den ikke til 800*600.

Isåfald så skal du ihvertfald droppe de frames, men det vil jo så gøre siden langsommere. MEn det er uhyr vigtigt at det er godt til 800*600, da 50% sidder i 800*600.

Det er helt klart en af de pænere sider vi har haft på eksperten længe.

9@13 ... 10 hvis du fikser problemet med 800*600. Det kunne du måske også gøre ved at lave grafikstykkerne lidt mindre specielt måske i bunden. Men egentlig  synesj eg du skal droppe de frames, de frames sutter og da billederne alligevel blvier cachet så tror jeg ikek det bliver slemt i loadtid.

- Rasmus

http://www.insiteinfo.dk

Avatar billede sukos Juniormester
10. juni 2001 - 20:03 #8
Start med at se siden i Netscape. Ser ud som du bruger baggrundsbilleder i en tabel, og efterfølgende celler vil altid benytte foregående billede som baggrund, hvis ikke andet er defineret.
Fonten må du gerne lave \"bedre\". arial eller verdana :o)
Din scollbar-farver er måske heller ikke så nemme at se.

I stedet for at fylde hele siden med tekst, så lav hellere en tabel for at skabe luft ud til kanterne.

Der er mange billedlinks som ikke viser et billede?

Jeg ville nok vælge at lade \"bunden\" gå ned til bunden som toppen til topppen.

Men en flot side, 10 af 13
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. juni 2001 - 20:07 #9
jeg får en underlig fejl på denne side i netscape :

http://www.anastacia.dk/arkiv.htm
Avatar billede medazza Nybegynder
11. juni 2001 - 09:44 #10
Tak! Til alle jer som har givet mig en masse positiv, såvel som negativ kritik. Jeg vil nu begynde at rette de \"småting\" som i har nævnt. Det vil nok ikke alt sammen blive nemt, men hvad... Det er jo derfor man sætter et site i fokus herinde... :)

Med hensyn til 800x600, der er det vist sket en fejl.. den skulle have været tilpasset. Farverne på de blå streger, er en farvekodefejl fra min side... Billedelinks på Galleri #1 er rigtigt, at de ikke virker, jeg har glemt at uploade de billeder... Med hensyn til \"copyright\" teksten, så vil jeg flytte den andetsteds hen senere. Det i nævner med at fjerne frames, er det der hvor top og bund grafikken ligger..? Altså bare lægge det i tables..? Jeg er ikke en haj til HTML.. :) Med hensyn til det i \"højre\" side som en af jer nævner... Det har jeg ikke oplevet endnu... Har ellers testet på 4 PCér nu... Det kan være at den ikke lige er loadet hurtigt nok.. ?  Lige til sidst, grunden til de 3 \"menu\" punkter i bunden er fordi, at de kom til senere... Vil se om ikke de kan få en plads øverst efter opdateringen...

Point fordelt...
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. juni 2001 - 12:08 #11
tak for point :o)

Og ja jeg mente at bare ligge det i tables istedet for frames. Så vil siden være mere behagelig for folk i lavere oplsøning som f.eks. 800*600.