Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
29. november 2007 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Adobe Programmer

Hej Ekspeter.

Jeg har en iMac med Leopard på.. Så havde jeg installeret prøve versionen af Photoshop CS3. Flash CS3 og Dreamweaver CS3.. Nu har jeg så fået den hele pakken som ikke er en prøve version. Så slettede jeg prøveversionerne inde fra Programmer-mappen (Smidt dem i papirkurven og tømt den).

Nu hvor jeg installere den fulde pakke siger den at photoshop, dreamweaver og flash allerede er installeret så derfor installere den dem ikke, nogen der vil hvordan jeg får den til at fjerne de 3 programmer så installationen "forstår" det?

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. november 2007 - 17:28 #1
Jeg kunne forstille mig at den installationen bliver bremset i registreringsdatabasen
og skal slettes der. Jeg kender ikke ret meget til MAC. Prøv at sætte en søgning
igang for at se om der er rest af de tidligere installerede programmer
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
29. november 2007 - 17:32 #2
Det har jeg prøvet utallige gange men desværre uden held :(
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
29. november 2007 - 17:47 #3
Jeg fandt en løsning.. Jeg kørte setup filen igen fra de downloadede prøve versioner fra hvert enkelt program og derinde kunne man så vælge at fjerne programmet.

Lukker
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. november 2007 - 19:41 #4
tillykke