Avatar billede karsberg Nybegynder
08. januar 2008 - 19:18 Der er 3 kommentarer

hijack log

hejsa..

er der en venlig sjæl der vil tjekke min hijack-log :)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\Eset\nod32kui.exe
C:\WINDOWS\CTHELPER.EXE
C:\WINDOWS\system32\CTXFIHLP.EXE
C:\Programmer\Creative\Sound Blaster X-Fi\Volume Panel\VolPanlu.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\Module Loader\DLLML.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\CTXFISPI.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\G-series Software\LGDCore.exe
C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Razer\DeathAdder\razerhid.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Eset\nod32krn.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Razer\DeathAdder\razertra.exe
C:\Programmer\Razer\DeathAdder\razerofa.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Adssite Search Assistant - {1648E328-3E5A-4EA5-A9C6-E5F09EE272DA} - C:\WINDOWS\system32\adssite_sidebar.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O2 - BHO: ads_optimizer - {9C8A568E-4201-478a-8536-526CF371D2E2} - C:\WINDOWS\system32\nsr12D.dll
O2 - BHO: optimizer by rightonadz - {AB71E94E-3DC4-41eb-BBD5-31E82C9FD1D4} - C:\WINDOWS\system32\gzmrotate.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Adssite Toolbar - {41C29B07-6F91-4966-91BE-2E2841643C83} - C:\Programmer\Adssite Advanced Toolbar\toolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Programmer\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTxfiHlp] CTXFIHLP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VolPanel] "C:\Programmer\Creative\Sound Blaster X-Fi\Volume Panel\VolPanlu.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [AudioDrvEmulator] "C:\Programmer\Creative\Shared Files\Module Loader\DLLML.exe" -1 AudioDrvEmulator "C:\Programmer\Creative\Shared Files\Module Loader\Audio Emulator\AudDrvEm.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LGDCore] "C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\G-series Software\LGDCore.exe" /SHOWHIDE
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\LCD Manager\lcdmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Sunkist2k] C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [hid_start] C:\WINDOWS\System32\Rundll32.exe "C:\WINDOWS\system32\gzmrotate.dll" DllVerify
O4 - HKLM\..\Run: [DeathAdder] C:\Programmer\Razer\DeathAdder\razerhid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [IE Privacy Keeper] "C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -startup
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.13\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Programmer\MP3 Player Utilities 4.13\MediaManager\grab.html
O16 - DPF: {01111C00-3E00-11D2-8470-0060089874ED} (Support.com ActionRunner Class) - http://netsupport2.tdconline.dk/sdccommon/download/tgctlar.cab
O16 - DPF: {01111E00-3E00-11D2-8470-0060089874ED} (Support.com SmartIssue) - http://netsupport2.tdconline.dk/sdccommon/download/tgctlsi.cab
O16 - DPF: {0EB0E74A-2A76-4AB3-A7FB-9BD8C29F7F75} (CKAVWebScan Object) - http://www.kaspersky.com/kos/eng/partner/default/kavwebscan_unicode.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su2/CTL_V02002/ocx/15030/CTPID.cab
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset  - C:\Programmer\Eset\nod32krn.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

--
End of file - 7084 bytes
Avatar billede fromsej Praktikant
08. januar 2008 - 19:23 #1
Følg vejledningen i denne artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede karsberg Nybegynder
16. januar 2008 - 12:37 #2
hej undskyld det sene svar- men har haft problemer med min com :(

så jeg har geninstalleret win-xp..

men jeg vl gerne give point til dig fromsej- da din guide er super god :)
så smid lige et svar..
Avatar billede fromsej Praktikant
17. januar 2008 - 17:49 #3
Det kommer her. :-)