Avatar billede razz Nybegynder
10. januar 2008 - 10:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP serverplads

Jeg søger efter udbydere af serverplads med ftp-adgang. Jeg skal bruge den til at gemme dokumenter samt billeder og derved kunne tilgå disse alle steder fra. Kravet er ligeledes at det skal være sikkert med backup osv. Er der udbydere der kan anbefales eller ej?
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. januar 2008 - 10:34 #1
http://www.mediamax.com/ - jeg kender den ikke umiddelbart, men den ser okay ud.

mvh.
madshammer
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
10. januar 2008 - 14:33 #2
www.perole.dk Kender nogen der bruger det, fungerer rigtig godt
Avatar billede razz Nybegynder
15. januar 2008 - 15:49 #3
Tak for svar, begge to. Jeg har forsøgt mig med mediamax og det ser ud til at fungere rigtig fint. Jeg giver gerne points til jer begge hvis i lægger et svar op.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
16. januar 2008 - 07:57 #4
Godt du fandt noget du kan bruge, men giv bare point til madshammer, han kom jo med den rigtige løsning :-)
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. januar 2008 - 08:32 #5
:)