Avatar billede logfiler Nybegynder
10. januar 2008 - 13:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

printe trådløst router Linksys printer HP

Jeg har:

a) vindows XP.

b) Linksys router (med flere lan-udgange

c) Hp office jet 5610

Spørgsmål 1:
Hvordan forbinder jeg disse dele, således at jeg kan printe trådløst?
Avatar billede logfiler Nybegynder
10. januar 2008 - 17:27 #1
ingen forslag?
Avatar billede sharkman Nybegynder
11. januar 2008 - 18:25 #2
Jeg vil da godt lægge ud:
Jeg har tilsvarende udstyr - dog er min printer en HP 6620. Jeg har forbundet den til min router på Lan udg. 3 med et netværkskabel. Du skal jo huske at installere printersoftwaren på din(e) PC'ere/Laptop(s), og under installationen skal du også huske, at der skal søges efter en netværksprinter. Jeg husker det ikke i detaljer, men så vidt jeg erindrer, er HP's software meget brugervenlig og let at installere.
Avatar billede logfiler Nybegynder
11. januar 2008 - 18:38 #3
Jeg har selv lavet det, ved hjælp af deling inde i printere